Babamóka

Ez itt a baba és baba-mama programok, babás foglalkozások, játékok és élmények blogja. Itt ötleteket találsz, hogy hogyan tedd vidámabbá, élvezetesebbé babád/babáid első éveit, milyen változatos programokkal tarkíthatod mindennapjaitokat. Ha érdekel, hogyan és hol lehet tartalmasan eltölteni az időt a babáddal, kisgyermekeddel, tarts velem, osszuk meg tapasztalatainkat, hogy még mozgalmasabban, hasznosabban, színesebben teljenek babás napjaink!

Ajánlj Te is programot!

Ha tudsz egy jó programot, ahol jót mókázhatnak a babák, vagy voltál valamilyen babás foglalkozáson, amit másoknak is ajánlanál, légyszi írd meg nekünk az info@babamoka.com email címre!

Kreatív Blogger Díj

kép címe
Banner k�d:

Klikk a nózimra és csatlakozz a Babamókához!

Friss topikok

  • manianyu: @Molnár Diána: köszi, már annyira javult a helyzet, hogy a "lóg a lába lóga"-t meghallgatja. Nem i... (2011.02.19. 11:08) Ringató
  • Babamóka: @manianyu: Örülök, hogy adhattam egy jó ötletet:) Jó firkálást Nektek! (2011.02.17. 06:24) Mivel rajzoljon a baba?
  • Babamóka: @manianyu: Juj, a Te lányod tehát műti is a csigákat:)) Szerencsére Zoé a csiga boncolásig nem jut... (2011.01.03. 08:45) Csiga-biga móka
  • "Tündérkezek": "Mikor megszülettem, már volt két fogam, szóval boszi vagyok:) " ....nem boszi az, hanem táltos :)... (2010.12.25. 09:15) Kreatív Blogger Díj
  • "Tündérkezek": ..Ide öröm bejönni! :) ...már hosszú ideje nem jártam itt a kicsi TündérKeresztlányom blogjában, é... (2010.12.25. 09:14) Milyen a jó karácsonyi ajándék gyermekünknek?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.05.29. 09:29 Babamóka

Baba-mama jóga

Első mókaként feltétlenül erről a számomra oly kedves időtöltésről kell írnom, a baba-mama jógáról.
Még mielőtt azt hinnéd, hogy egy fanatikus jógi sorait olvasod, gyorsan szólok, hogy neeeeeeeeeeeem, nem vagyok az, bár jó lenne, de sajnos nem. Évek óta szeretném ha a mindennapjaim részévé válna ez a csodálatos testmozgás, így még a pocakomban a manókámmal elhatároztam, hogy baba-mama jógára feltétlen járni fogunk! Elképzeltem, ahogy meghitten jógázgatunk a mosolygós, tökélete kisbabám és én, a boldogságtól sugárzó anyukája, aki csupa derű és kiegyensúlyozottság! Hogy magzatkámmal ezt a tökéletes összhangot minél előbb megteremtsem, már kismama jógára is elkezdtem járni, hiszen a legendák szerint az oda járók már a pocaklakójukkal bensőséges kapcsolatot alakíthatnak ki és rendkívül nyugodt babájuk lesz. Hát nyugodt babám az nem lett, de kétségtelenül kellemes perceket töltöttem a kismama jóga órákon a gurulós társaimmal.
Na, hogy a lényegre térjek, megszületett tehát a nyugodtnak nem nevezhető porontyom és három hónapos korában elindultunk, hogy megvalósuljon az álmom, tudod, amikor meghitten jógázunk, én a tökéletes anya és a tökéletes, nyugodtan jógázó, mosolygós gyermeke. Célba vettük tehát a jóga termet.
Az álmom már érkezésünk pillanatában szertefoszlott, ugyanis a babakocsiban békésen szunyókáló kisbabám, a jógateremben üvöltő másik nem álmaimban elképzelteknek megfelelő jóga-bébi hangjára felriadt és ijedtében ő is rázendített. Ahhoz, hgy megnyugodjon el kellett hagynom a termet és az öltözőben rázogatni, csitítgatni, így el is telt az óra első fele. Miután vissza tértünk az órára, én és a végre nyugodt babám, már épp kezdtem örülni, hogy na végre jógázhatunk úgy, ahogy annak idején elképzeltem, de ekkor az én kicsi szerelmem úgy döntött, hogy esze ágában sincs jógázni ennyi sírás után és kimerülve elszunnyadt:) Ő jót aludt a jóga matracon én pedig végig néztem, ahogy a többiek próbálnak jógázni. Igen, a többi anyuka is csak próbált. Mert hogy nem mi voltunk az egyetlen anya-baba páros akik nem úgy jógáznak, mint a szórólapokon és a reklámokban a tökéletes anyák és babáik:)))) De ez így volt jó! Hétről hétre lelkesen mentünk aludni a jóga órákra, illetve csak Zoé (mert hogy így hívják a kismanóm) aludt, én vártam, hogy felébredjen és gyönyörködtem benne, meg a többi babában. De ez nem volt elvesztegetett idő, vagy kidobott pénz, mert ahogy teltek a hónapok, egyre több időt töltött Zoé baba ébren, az anyukákkal egyre jobbakat beszélgettünk, ahogy nőttek a babák ők is összeszoktak kicsit és mire mászni kezdtek a babáink, már senki sem sírt, senki sem aludt az órákon, hanem végre jógáztunk, majdnem úgy ahogy akkor régen elképzeltem...
De ez nem tartott sokáig...mert amikor ezek a babák járni kezdenek...na akkor már megint nem akarnak jógázni! Legalábbis az olyan babák, akik olyan kis rosszcsontok, olyan elevenek, kíváncsiak, mint az én kicsikém, na azok a babák már nem fekszenek egy percet sem a jóga matracon! Nem baj, most már ő játszik ,és csak én jógázok!
Rövid időre tehát, de valóra vált a jógázom a babámmal álmom is:))))
Ahogy láthatjátok, szerintem babákkal jógázni jó, feltétlenül próbáljátok ki, mi nagyon sok kellemes és vidám órát töltöttünk ott és sok kedves embert ismertünk meg!

És ez a fénykép a bizonyíték arról, hogy Zozókám mennyire élvezettel jógázott néhány hónapos korában! Bár ezt a fejjel lefelé lógos gyakorlatot azóta is mindig örömmel fogadja:)

3 komment

Címkék: baba mama program babás foglalkozás


A bejegyzés trackback címe:

https://babamoka.blog.hu/api/trackback/id/tr852047091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyatigris1234 2010.06.02. 10:14:55

Ez a babajóga tényleg jó mókának tűnik, én is szívesen kipróbálnám a babym-mel! Ti hova jártok? Tudsz ajánlani valami jó helyet?

Babamóka 2010.06.03. 14:40:37

Attól függ hol laksz? Szinte minden nagy városban, itt Pesten is nagyon sok helyen tartanak már jógát babáknak. Mi amúgy két helyen is kipróbáltuk, végül a XV. kerületbe járunk a Gaba centerbe, ha nem laktok messze, próbáljátok ki, hátha nektek is beválik!

anyatigris1234 2010.11.15. 14:35:53

Mi Gödön lakunk, szóval nincs olyan messze, majd lehet mi is kipróbáljuk ha nem találok közelebbit, a mami úgyis arrafelé lakik, és írok hogy milyen volt a benyomásunk!köszi a tippet :)
süti beállítások módosítása